Για την Πάμελα Άντερσον, ο πόνος από την έκθεση της ερωτικής της ζωής σε κοινή θέα, το 1995 δεν θα φύγει ποτέ. Σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά, σπάει τη σιωπή της στο ντοκιμαντέρ για τη ζωή της και την αυτοβιογραφία της που θα κυκλοφορήσουν παράλληλα στις 31 Ιανουαρίου

Εικοσι οκτώ χρόνια μετά τη διαρροή της ερωτικής ταινίας που είχε γυρίσει με τον τότε σύζυγό της, τον ρόκερ Tόμι Λι, η Πάμελα Άντερσον μιλάει για όλους και όλα και αποκαλύπτει οτι εξακολουθεί να έχει εφιάλτες από την ταραγμένη εκείνη περίοδο.

Η σούπερ σταρ του Baywatch είπε οτι δεν πρόκειται να παρακολουθήσει τη μίνι σειρά της Disney για την περίοδο εκείνη. «Μου προκαλεί πραγματικά εφιάλτες. Δεν έχω καμία διάθεση να το παρακολουθήσω. δεν πρόκειται να το παρακολουθήσω. Δεν παρακολούθησα ποτέ την κασέτα, οπότε δεν πρόκειται να την δω. Κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι περνούσαμε. Έπρεπε να έχουν την άδειά μου».

Η Βρετανίδα Λίλι Τζέιμς, η οποία έπαιξε την Πάμελα στην ταινία Pam & Tommy, ήταν υποψήφια καλύτερη ηθοποιός στα Critics’ Choice Awards, ενώ η ερμηνεία του Sebastian Stan που έπαιξε τον σύζυγό της και ντράμερ των Mötley Crüe κέρδισε την αποδοχή των κριτικών. Μετά την απόκτηση του πρωταγωνιστικού ρόλου, η Λίλι έστειλε στην Πάμελα ένα γράμμα και ζήτησε να συναντηθούν, αλλά το σημείωμα έμεινε αδιάβαστο.

Τώρα, σε ένα νέο ντοκιμαντέρ του Netflix, η Πάμελα αποκαλύπτει ότι μίλησε μόνο στον στενό της κύκλο για τη σειρά Disney+, καθώς και τον Τόμι, με τον οποίο έχει αποκτήσει δύο γιους, τον Μπράντον 26 ετών και τον Ντύλαν, 25 ετών. Η ηθοποιός λέει στο «Pamela, A Love Story» «Έστειλα μήνυμα στον Tόμι και είπα: «Πώς αισθάνεσαι για όλα αυτά;» Και εκείνος της είπε «Πάμελα, απλά μην το αφήσεις να σε πληγώσει όσο την πρώτη φορά».

Μέχρι σήμερα λέει, δεν γνωρίζει ποιος έκλεψε την κασέτα. «Δεν ωφελεί να ανακαλύπτουμε κάτι για αυτό. Η ζημιά έγινε. Γιατί να θέλω να το ξαναπεράσω; Το απέκλεισα από τη ζωή μου. Επρεπε. Ήταν ένας μηχανισμός επιβίωσης και τώρα όλα έρχονται ξανά στην επιφάνεια.

«Ήταν σαν βιασμός»

«Ένιωθα σαν να μου έχουν δώσει γροθιά στο στομάχι. Δεν ένιωθα καλά. Είναι σαν όταν μου έκλεψαν την κασέτα. Ήμουν απλώς ένα πράγμα που ανήκε στον κόσμο». Η σεξουαλική ταινία, που έδειχνε την Πάμελα και τον Τόμι γυμνούς στο μήνα του μέλιτος να περιπλανώνται στην έπαυλή τους στο Λος Άντζελες, είχε κλαπεί από ένα χρηματοκιβώτιο στο γκαράζ του σπιτιού του ζευγαριού στην Καλιφόρνια.

Το σπίτι τους ανακαινιζόταν την ώρα της κλοπής και το ζευγάρι δεν κατάλαβε επί ένα χρόνο ότι το βίντεο είχε χαθεί. Υπέβαλαν αναφορά στην αστυνομία και προσέλαβαν έναν ιδιωτικό ερευνητή για να το εντοπίσει. Το περιοδικό Penthouse είχε στα χέρια του ένα αντίτυπο αλλά υποσχέθηκε να μην το κυκλοφορήσει. Τον Μάρτιο του 1996, η Πάμελα και ο Τόμι ξεκίνησαν μια νομική προσπάθεια κατά της δημοσίευσης softcore πορνό για να προσπαθήσουν να φέρουν στη δικαιοσύνη όσους διένειμαν αντίγραφα της κλεμμένης ταινίας.

Κυκλοφόρησαν φήμες ότι το ζευγάρι διέρρευσε μόνο του το βίντεο για να κερδίσει χρήματα, αλλά η Πάμελα είπε «Δεν θα είχα πάρει ποτέ χρήματα από την κλεμμένη κασέτα. Θα μπορούσατε να μου δώσετε εκατοντάδες εκατομμύρια, ένα δισεκατομμύριο δολάρια. δεν θα τα έπαιρνα ποτέ. Ποτέ».

Σε αντίθεση με την Κιμ Καρντάσιαν, η οποία μετά την κυκλοφορία της ερωτικής ταινίας της που κυκλοφόρησε το 2007 ξεκίνησε την καριέρα της στο τηλεοπτικό ριάλιτι και μετέτρεψε την οικογένειά της σε δισεκατομμυριούχους, η Πάμελα λέει: «Ποτέ δεν βγάλαμε δεκάρα από αυτό. Δεν μπορείς να βάλεις αριθμό στον πόνο και την ταλαιπωρία που προκάλεσε».

Στην πραγματικότητα, η κασέτα έπληξε την καριέρα της– και η ταινία της Barb Wire που κυκλοφόρησε δεν πήγε καλά στο box office. Η ίδια θυμάται: «Με έκανε να νιώθω ότι είμαι τόσο φρικτό άτομο, ότι είμαι απλώς ένα κομμάτι κρέας. Ότι αυτό δεν πρέπει να σημαίνει τίποτα για μένα καθώς είμαι πόρνη», βασικά.

Έλεγαν, «Ω, ήταν στο Playboy, της αρέσει να είναι στο Playboy. Αλλά το Playboy με ενδυνάμωσε. Ήταν επιλογή μου. Σε αυτή την περίπτωση ήταν σαν βιασμός. Ήμασταν νιόπαντρεμοι, ήμασταν γυμνοί όλη την ώρα και τραβούσαμε βίντεο ο ένας τον άλλον (…). Ήταν υπερ-ταπεινωτικό. Γίνεσαι καρικατούρα»

«Ήταν διαφορετικά για μένα από οτι ήταν για τον Τόμι. Ο Toμι είναι ένας ροκ σταρ και κάπως ενίσχυσε την εικόνα του. Εγώ όμως ήξερα ότι εκείνη τη στιγμή η καριέρα μου είχε τελειώσει. Σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα να κάνω μια πιο σοβαρή καριέρα». Η Πάμελα συγκρίνει ακόμη και τον πόνο της κυκλοφορίας της ταινίας με τη σεξουαλική επίθεση που υπέστη ως παιδί.

Και προσθέτει: «Όχι για να αναφέρω κάτι πολύ βαρύ από την παιδική μου ηλικία, αλλά όταν δέχτηκα επίθεση από αυτόν τον τύπο, νόμιζα ότι όλοι θα το ξέρουν. Όταν έκλεψαν την κασέτα, ένιωσα έτσι».

Οι γιοι της Πάμελα και του Τόμι, Μπράντον και Ντύλαν, έχουν ασκήσει κριτική στη Disney και την ομάδα παραγωγής. Εμφανιζόμενος στο δίωρο ντοκιμαντέρ του Netflix, ο Μπράντον λέει: «Ακούμε για μια τηλεοπτική εκπομπή που βγαίνει για τους γονείς μου και για την κλεμμένη κασέτα. Γιατί να αναφέρετε κάτι πριν από 20 χρόνια που ξέρετε ότι διέλυσε κάποιον;»

«Θέλω να αφήσω πίσω το παρελθόν»

Η Πάμελα, η οποία τώρα ζει σε μια απομονωμένη ιδιοκτησία στο νησί του Βανκούβερ, στα ανοιχτά της καναδικής ακτής, αποκάλυψε ότι ονειρευόταν να τα καταφέρει στο Χόλιγουντ. Το 1989 έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό Playboy και μεταφέρθηκε στην έπαυλη του Χιου Χέφνερ. Έκανε μεγάλη επιτυχία το 1992 παίζοντας τη ναυαγοσώστη Casey Jean Parker στο Baywatch.

Οι εικόνες της με το διάσημο κόκκινο μαγιό Baywatch έχουν μείνει στην τηλεοπτική ιστορία. Αλλά η Πάμελα ισχυρίζεται ότι οι ευκαιρίες της «πάγωσαν» από τη σεξουαλική ταινία. Η κινηματογραφική της καριέρα δυσκολεύτηκε να απογειωθεί με ταινίες όπως οι Borat και Scary Movie. Η Πάμελα είχε επίσης κάνει πέντε γάμους. Η ίδια και ο Τόμι χώρισαν το 1998. Η Πάμελα βρήκε ξανά την αγάπη με τον τραγουδιστή Kιντ Ροκ, παντρεύτηκαν το 2006 αλλά χώρισαν το 2007.

Αναλογιζόμενη τα καταδικασμένα ειδύλλια της, η Πάμελα λέει: «Πάντα ένιωθα ένοχη καθώς ήθελα να δείξω στα παιδιά μου μια παραδοσιακή σχέση και έναν άντρα που είναι σταθερός. Νομίζω ότι αυτό που προκύπτει είναι ότι ποτέ δεν ξεπέρασα το να μην μπορώ να το κάνω να λειτουργήσει με τον πατέρα των παιδιών μου.» Θέλοντας να αφήσει πίσω της το παρελθόν, η Πάμελα Άντερσον επιμένει ότι δεν είναι θύμα και δεν έχει πλέον άσχημα συναισθήματα για όποιον έκλεψε την κασέτα.

«Αγκαλιάστε την αλήθεια. Η ζωή μου δεν είναι μια ιστορία οίκτου. Δεν είμαι θύμα. Έβαλα τον εαυτό μου σε τρελές καταστάσεις και επέζησα.Ο πόνος που μπορούμε να αντέξουμε είναι ο καταλύτης για σπουδαία πράγματα. Είμαι πολύ ευγνώμων για τις εμπειρίες στη ζωή μου και δεν κατηγορώ κανέναν για τίποτα. Είμαι χαρούμενη που συνέβη». Η Πάμελα, η οποία έγινε ακτιβίστρια για την απελευθέρωση του ιδρυτή του Wikileaks, Τζούλιαν Ασάνζ και πλέον στηρίζει τη φιλανθρωπική οργάνωση για τα δικαιώματα των ζώων Peta και πιο πρόσφατα ολοκλήρωσε μια θητεία στο Broadway ως showgirl Roxy στο Σικάγο.

Όσο για το μέλλον, η Πάμελα προσπαθεί ακόμα να βρει ποια κατεύθυνση θα πάρει η καριέρα της. Λέει: «Είμαι σίγουρη ότι δεν έχω τελειώσει, αλλά δεν έχω ιδέα τι θα κάνω στη συνέχεια. Τα παιδιά μου μεγάλωσαν. Είμαι βασικά μόνη, αλλά μου αρέσει αυτή η στιγμή αυτή τη στιγμή που δεν έχω ιδέα. «Σε αυτό το κομμάτι της ζωής μου θα έπρεπε να είμαι κάπου κατασταλαγμένος, αλλά δεν ξέρω. Ίσως το μάθω την επόμενη εβδομάδα». Το Pamela, A Love Story μεταδίδεται στο Netflix από τις 31 Ιανουαρίου.